Salta al contingut principal

cwequem 6,749 catets per fer mes gran l'hipotenusa

 

Ser i estar optimista 

es l'estat natural de les persones 

el problema  .....

Els éssers humans no actuem segons la veritat total.

Actuem conforme a “la veritat” tal i com la percebem , com pensem que es.

Actuem, ens comportem , maneguem les nostres vides, d’acord, moltes vegades, amb una veritat equívoca que “algú ens ha inculcat”


la solució

no es requereix sang, suor i llagrimers ;   es qüestió  de PENSAR DIFERENT es qüestió de “modificar opinions errònies” en “in-efectives” transformant les en creences que s'acostin mes a la veritat


Comentaris